PlayLister NL

PlayLister is een uitgebreide playlist manager, speciaal geschreven voor RTD 1261 compatibele apparaten. Je kunt een onbeperkt aantal playlists maken en opslaan. Met drag en drop kun je de playlists vullen, je kunt meerdere bestanden en mappen tegelijk verslepen. Je kunt ook m3u files toevoegen. Uiteraard kunnen uitsluitend bestanden die op de Mediaplayer staan aan de playlists worden toegevoegd.
Playlists op het Mediacenter zijn beperkt tot 5 x 99 muziekstukken en het is een monnikenwerk om ze te vullen. Met Playlister kun je deze beperkingen gemakkelijk omzeilen. Je kunt een playlist van disk laden, shuffelen als je dat wilt en laat PlayLister hem op de Player zetten. Druk op <Music> op de afstandsbediening en het afspelen begint. Dit neemt maar enkele seconden tijd en je hebt een onbeperkt aantal playlists tot je beschikking. Je hoeft niet eens de tv aan te zetten!

Kenmerken:

  • Playlists kunnen via slepen met de muis gevuld worden vanuit PlayLister zelf of vanuit de Windows Verkenner. Er kunnen meerdere bestanden en mappen tegelijk worden geselecteerd.
  • Playlists kunnen worden opgeslagen als .txt of als .m3u. Eén playlist bevat alle 5 “delen” van een RTD 1261 playlist.
  • Playlists zijn niet beperkt tot 99 muziekstukken per sectie. Alleen de eerste 99 (x 5) worden op de Player opgeslagen.
  • Uploaden kan met of zonder Samba share gebeuren, dus geen speciale tweaks nodig.
  • Gemakkelijk in te stellen via een Wizzard, je hoeft zelf geen wizzard te zijn.

Vereisten:
Voor gemakkelijk uploaden van playlists (geen tweaks nodig) is een netwerkverbinding noodzakelijk. Als je een Samba share gebruikt kun je netwerk of usb gebruiken.

Talen:
Momenteel kunnen Engels of Nederlands worden gekozen.

Licentie:
PlayLister is Freeware, geen Open Source.
Meld bugs, suggesties of commentaar in het discussieforum of aan het email adres dat in het programma staat vermeld. PlayLister bevat geen adware or spyware.

Download PlayLister (11,28 Mb)

Versie informatie:
Versie 1.02 (huidige download)

  • Het vullen van de explorer is verbeterd en er zijn icoontjes aan de browser linksonder toegevoegd. Niet-ondersteunde bestandstypen zijn voozien van een rood kruis.
  • Toegevoegd: <selecteer alles> en <selecteer niets> knop voor de playlist.

Versie 1.01

  • Verbeterde foutafhandeling als de Mediaplayer niet ingeschakeld is.
  • Een checkbox toegevoegd om te kiezen of bij het opstarten alle songs uit de root folder moeten worden ingelezen in de browser tabel.
  • Verbeterd: een wijziging door het veranderen van de volgorde van de playlist d.m.v. drag&drop werd niet gedetecteerd.
  • De wizzard laadt alle standaardwaarden bij de eerste keer starten.
  • Bij het wijzigen van de radiobutton voor Samba toegang werden de verkeerde controls grijs gemaakt.

versie 1.00x

  • Eerste versie
Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License